Over and out.... 2011-03-17

Sov skapligt länge idag. Ända till kl 10.
Därefter blev de frukost som vanligt.
Sen drog jag hem till mamma o hämta bilen.
För de va min tur att köra idag, övertid igen.
Så jag har donat käk, de blev kycklingsallad.
Därefter städade jag och Sara bilen.
Dammsög lite snabbt här hemma också.

Å de har verkligen inte varit min dag på jobbet idag.
Fyfan säger jag bara, lipat som aldrig förr.
Antar jag har för hög press på mig själv.
Men stressen att jag kanske ska jobba själv, på måndag.
Den stressen inombords kan få mig att spy.
För jag är verkligen inte redo att gå själv än.
För de är så pass mycket mer att lära sig.
Men jaja, vi får väl se hur de blir imorgon.
För idag vill jag bara glömma...

Imorgon är de iallafall ingen övertid.
Tack gode gud för de.
Man blir som sagt mör.
Jobbat över 3 dagar irad nu.
Imorgon är de fackmöte.
Så då blir de inte lika mycket jobba.
O de är ju aldrig helt fel :)

Men de som förgyllt denna veckan är Sara.
Hon har så troget väntat på mig om kvällarna.
O de är ju alltid nice med lite nattsällskap.

Snart är de sovdags o de ska bli så jävla gutt.
Men först ska jag ta mig en gurk-knäckemacka.

Natt natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback