Måndag o ny vecka!.... 2011-03-14

Det är redan måndag igen.
De sägs att de går fort när man har roligt.
Och jag har verkligen haft en kanonhelg.

Umgåtts med nära och kära och haft de bra.
Första helgen på flera veckor jag varit helt ledig.
Skulle jobbat som personlig assistent i helgen.
Men jag kände mig inte riktigt kry, så blev inget.
Sen är de ju alltid någon som stör sig på de man gör.
Tydligen får man inte ha vänner hos sig, om man inte är kry.
Och det anser jag inte är några problem iallafall.
Men som sagt, finns alltid någon som inte gillar de man gör :)

Idag inleder jag vecka 2 på Scania.
Förra veckan gick jag ju förmiddag.
Måndag - torsdag 6.24 - 15.12, fredag 6.24 - 12.24.

Men denna veckan går jag eftermiddag.
Börjar idag kl. 15.12 o slutar 00.12.
Ska gå till 23.12, men skulle jobba över.
Men annars är de den tiden till torsdag.
Sen fredag blir de 15.12 - 18.36.

Och de sköna att man inte jobbar några helger.
De är att man verkligen tar tillvara på ledigheten.
O jag har nog aldrig uppskattat de så, som i helgen.

Jaha, nahe.
Här kan jag inte sitta mer.
Ska ut och gå en runda nu.
Så jag inte sitter här o ruttnar.
Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback