Kortvecka, tack o lov!.... 2011-03-31

Sista dagen för denna veckan på Scania idag.
Vi är lediga imorgon, o de är riktigt skönt.

Igår var väl ingen lyckad dag på jobbet kanske.
Jag har så ont i mina handleder och i min rygg.
Tappar saker för att kraften inte finns.
Borde väl ha ont i mitt knä egentligen, men lugnt där.
Igår så släppte stolsliften stolen, när jag skulle montera den.
Så jag klämde mina fingrar o de gjorde riktigt ont.
Igår var det inte så farligt, men idag känns de inte bra.
De känns typ som om någon har klippt av dom.

---

Snart kommer Sara hem iallafall.
Hon har varit i Oskarshamn inatt hos Elin.
Varit tomt här hemma när hon ej varit här.
Hon bor ju här i princip o jag trivs :D

Vi ska dra ner till Vattenpalatset, jag ska fixa gymkort.
Sen finns de ingen återvändo för lilla mig.
Nu ska här bort ytterligare 8-9 kg.
Ska byta konsulent också.
Ren kur igen kommer jag inte orka.
För Scania är ett hårt jobb.
Men jag kommer fixa detta.
Gäller bara att ha gnistan kvar.

Nu blir de att fixa lite käk.
Wook-grönsaker blandat med nötfärs.

Denna älskling la jag upp idag, till salu.
Tog inte många minuter och nu är den såld.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback