Fredagsmys.... 2011-03-04

Sara kom till mig på jobbet, hade bara ett barn kvar.
Därefter stängde jag stället och vi drog o handlade.
Fredagsmys stod på schemat ju o vi skulle äta tacos.

Svängde förbi mig lite snabbt så Bagge fick haka på.
Han kan ju inte sitta hemma helt själv en fredagkväll.
Men katterna hos Sara tyckte inte om det särskilt mycket.
Så när vi bestämde oss för att åka på raggarrunda fick Bagge åka hem.

Det blev först en tripp till Oskarshamn.
Sara skulle hämta lite kläder o sådär.
Därefter begav vi oss till Kalmar.
Hög musik och mycket skratt.

Det blev besök på KM och Olearys.
Mycket trevligt måste jag säga!
Hoppas på fler spontansaker :)

Sen tog vi rallybilen och åkte hem vid kl. 02.30!
Nöjda o glada så sa vi godnatt.

Tack för en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback