Första dagen på nya jobbet!.... 2011-03-08

Dra åt helvete vad trött jag var idag på morgonen.
Klockan ringde vid kl 6.00, men jag snoozade lite.
Sen flög jag upp ur sängen, ville inte stressa.
Sara har sovit här inatt, hon skulle också till Oskarshamn.
Så vi drog straxt innan kl. 7.30.

Jag skulle vara på Scania kl. 8.00 o träffa min "chef".
Fick fixa stämplingskort, bilden blev dock mindre bra.
Men de är ju tur att man inte ser ut sådär i verkligheten.

Efter de va klart begav vi oss in på Scania.
Jag fick hälsa på mina arbetskamrater.
Gick en runda och presenterade mig.
Sen fick jag hämta arbetskläder.

Fått gå bredvid en i min arbetsgrupp.
Roterat på olika stationer för o se hur de är.
Monterat lister, helt på egen hand.
Fast med lite hjälp då såklart :)

Men, dagen har gått jättebra.
Väldigt mycket nytt att se.
Mycket nytt att lära.

Jag är egentligen bara ovan.
Eftersom jag aldrig jobbat med sånt här.
Hoppas på en lika bra dag imorgon!

Blir sängen närsom.
Klockan ringer 04.30.
Skjutsen kommer 05.30.

Natti!

Kommentarer
Postat av: EliiN

Faen va härligt de gick bra på din första dag gumman :D

2011-03-09 @ 15:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback