FÅTT JOBB! :').... 2011-03-03

Äntligen så har jag fått JOBBBB!!!!!

Jag var ju igår på Scania för att göra hälsotest + drogtest.
Drogtestet gick till så att jag fick ha två pinnar i munnen.
Sen la dom pinnarna i 2 rör och skickade iväg.
Sen fick jag även väga mig o fylla i lite papper.

Fick testa min hörsel, o den va väl inte så bra.
Hade väldigt mycket bullerskador på vänsterörat.
Så de är väl inte så konstigt jag hört dåligt.
Syntest fick jag göra också o de gick bra.
Min syn är ju som den är o går inte göra något åt.
Men jag låg ändå på godkänt både på hörsel o syn.

Fick göra blåstest med för o kolla lungkapacitet.
O för o kolla så jag inte ligger i riskzon för astma.
Men de verkade vara bra också, för dom sa inget.
Sen träffade jag en läkare som gick igenom testerna.
O han sa att allting såg bra ut o att jag verkade redo.

Vid kl. 9 fick jag träffa en chef som skulle visa mig runt på Scania.
Fick se hur monteringen såg ut och vad dom gjorde där.
Sjukt mycket folk och de såg inte ut som jag föreställt mig.
Men de verkade najs o sådär. Fick sitta o prata lite med han med.
Han ställde frågor precis som på intervjun.
Fast denna gången kände jag mig lite mer förberedd.
O han var en avslappnad o lugn person, så jag kände mig trygg.
Så jag kunde slappna av mer o därför gick de lättare att svara.

---

Sov hos Sara inatt, o vaknade av att ett Scanianummer runt 5 gånger.
Jag fick panik, men tillslut ringde jag upp och fick tag i personen som sökt mig.
Dom kom med ett fint bud, dom ville anställa mig o frågade om jag ville fortfarande.

Å de är väl klart :D
Så nu har jag jobb, på Scania.
Fan va bra de kändes o skriva.

Börjar på tisdag o ska då få träffa en produktionsledare.
Som ska fixa arbetskläder till mig o skor.
Sen visa mig hur arbetet går till osv.
Kommer ha 3 veckor "lära mig".

Men detta ska väl gå bra :)
Im so happy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback