Ambulans!.... 2011-03-01

Ikväll fick jag åka hem från jobbet, med ambulans.
Jag mådde inte bra inatt, haft så ont i min hand.
Legat o kallsvettats och vart allmänt dåsig.

Innan jobbet så tog jag en ipren för att lindra värken lite.
Första timmen gick bra att jobba men sen...
Jag märkte hur BLÖT hela jag var, men fortfarande iskall.
Sen kände jag att nu går de inte längre, drog i snöret, blev avbytt.
Gick mot toaletterna, blev yr i huvudet, sen minns jag inte mer.

Det var en truckförare som hade hittat mig vid toaletterna.
Kritvit och iskall låg jag där helt medvetslös.
Jag hade varit borta i ca 30 minuter, vaknade inne i ambulansen.
Och då kom tårarna, jösses vad jag grät.
Det blev en tripp till akuten, EKG och lite blodtryck.
Väldigt lågt blodtryck men EKG:t var bra.
Dom ville lägga in mig på medicinmottagningen.
Men jag sa jag mådde bra och att de va lugnt.
Så på måndag ska jag träffa läkaren, ta lite prover.
Brist på lite näringsämnen och något med blodet trodde dom.
Men de återstår att se vad proverna visar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback