9 mars.... 2011-03-09

Idag var det inte roligt att gå upp vill jag lova.
Klockan ringde 04.15 o jag snoozade i 15 minuter.
Kändes som jag inte sovit ett skvatt inatt.
Men upp o hoppa, fixa sig o äta frukost.

Sen kom mina samåkare o hämtade mig vid 05.40.
Sen bar det av till Scania, drömfabriken som dom säger.
Jag tror jag satt o halvsov påväg dit.
Minns knappt jag åkte bil i morse.

Men väl framme så gick tiden ganska fort.
Jag jobbade på bättre än vad jag gjorde igår.
Han som hjälper mig är väldigt duktig.
O därför lär jag mig mycket lättare.
Han LÅTER mig även testa.
O de stärker ju mig lite :)

Men jag har dock klämt mig väldigt mycket idag.
O skruvarna gör mina händer smutsiga :D
Så jag ser ut som en riktig karlakarl!

Pillat in gummi-liknande saker på hytterna.
Så jag är ordentligt öm i mina fingertoppar.
Stackars mina söta små fingrar !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback