7 mars.... 2011-03-07

Idag har alla förskolor varit stängda i Mönsterås kommun.
All personal har varit på utbildning så de har varit vikarie-dag idag.
Så det har varit en himla blandning på barn idag, sjukt skoj.
Barn från hela kommunen har varit på Blåklockan idag.

Klockan slog 17.00 och sista barnen gick hem.
Jag gick runt o släckte o låste sen fick även jag gå hem.

--

Sara har sovit hos mig inatt, lät henne sova när jag gick o jobbade.
Och när jag kommer hem så har hon diskat, bäddat o vikt min tvätt.
Hur jäkla söt är man inte då? Tack som fan Sara.

Mamma kom förbi en sväng förut.
Hon hade med sig lite gutt till mig.
Tonfisk, makrill, frukt o grönsaker.
O även de tackar vi för :)

Kvällen kommer inte vara något särskilt.
Ska snart ta mig en promenad till mamma.
Träna lite på crosstrainern o sen ta bilen hem
Min första dag på Scania imorgon förtusan.
Skulle börjat vid 15.12, men börjar 8.00 nu.
Han som ska lära upp mig gick tydligen förmiddag.
Så de blir ingen eftermiddagsvecka.

Nervositetus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback