6 mars.... 2011-03-06

Det blev en händelserik kväll i Oskarshamn igår.
Jag har sagt det förut, o jag säger det igen.
JAG TÄNKER INTE INFINNA MIG DÄR MER.
Men ändå så åker jag dit gång på gång.

Fast de är väl som man brukar säga, dra inte alla över samma kant.
En del Oskarshamnare, INTE ALLA, är väldigt speciella.
De har jag ännu en gång fått bekräftat.

Men gårdagen lämnar jag bakom mig.
Men säger tack till Sara, som fick mig o ha en bra kväll.
Precis som på den gamla goda tiden.

- Fan Malin, kommer du ihåg i högstadiet?
- Haha nä vadå?
- Jag var som en bumbybjörn o du som en powerpuffpingla.

Man träffar väääääldigt skumt folk ute :P

---

Idag är det tamejfan vår.
Vårigaste dagen detta år.
Öppnade alla mina fönster när jag kom hem.
Frisk och härlig luft, mmmm!

Å jag har hunnit att äta 1 mål idag, återstår 5.
Jag börjar bli dålig på dehär nu, skärpning Malin!

Slängde ihop en räksallad.
Satt som en smäck i magen.
Sockerärtor, sallad, gurka, räkor, ägg.
Ready to eat, mums! :)

Nu blir de o dona lite.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback