4 dagar sen sist.... 2011-03-01

Får väl sammanfatta lite kort eller något.
Orkar inte skriva allt för detaljerat.

Fredag:
Jag åkte till Västervik, det blev tacos o så.
Väldigt gott o de va riktigt efterlängtat.
Fick mitt hår färgat, o färgade Mickes.

Lördag:
Dags att bege sig till Nyköping.
Mickes pappa har fyllt 60 år.
Så det blir en helg o fira han.

Vi mötte upp Mickes syster o bror inkl deras familjer.
Det blev att luncha på stan i Nyköping, jättemysigt ställe.
Därefter begav vi oss till hotellet o alla checkade in.
3-rättersmiddag, o jag blev proppmätt efter förrätten.
Senare efter middag osv så satt alla o pratade lite.
Jag var trött så jag gick och la mig, somnade direkt.

Söndag:
Vi begav oss hemåt.
Sa hejdå till alla.
Åter till Västervik.
Snabbis till Mönsterås.
Spela match - vinst mot Flottan.
Tillbaka till Västervik.

Tack för en bra helg alla som bidrog till det.
Alltid skönt att få komma hemifrån lite.
Men ännu skönare att få komma hem.

Borta bra, men hemma bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback