28 mars.... 2011-03-28

Jag kan börja med att sammanfatta helgen som varit.

I fredags blev det förfest hos mig med Sara och Sofie.
Därefter bar det av in till Kalmar med buss.
Kvällen spenderades på Palace, 100% party va där.
Riktigt länge sen jag hade sådär roligt faktiskt.
Galen fredag o jag bara skrattar när jag tänker tillbaka.

MALIN DE ÄR JU FÖRFAN LASSE.

Lördagen spenderade jag med Sara.
Köpte även ett par converse, röda.
Sen va de bara o svira om.
För de va dags för party igen.
Eller, egentligen inte.
För vi skulle bara kolla läget.
Men de blev party igen o de va skoj.
Höll på att festa ända in på morgonkvisten.

Söndagen, japp, vi käkade flötig mat.
Gott var det också o förtjänta av de va vi också.
Sen bar det av hemåt i de fina vädret.

TACK SARA FÖR EN TOPPENHELG <3

---

Måndag idag, jag känner mig piggare än någonsin faktiskt.
Sara har åkt till Oskarshamn men hoppas hon kommer sen igen
Jag har precis ätit frukost och funderar på om jag ska plocka undan lite.

Denna veckan är det eftermiddagsvecka.
Så jag börjar 15.12 hela veckan o de är ganska skönt.
Hade nog inte orkat jobba förmiddag denna veckan.
Jag trodde jag var slut som artist men icke :)

Ha en trevlig måndag alla.
För det ska jag ha :)

PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback