24 mars.... 2011-03-24

Åh, det är bara en dag kvar till fredag.
Jobbar 6.24 till 12.24 imorgon, fyfan så SKÖNT.

Idag har de varit en jävlapissfittdag på jobbet.
En av stationerna sätter vi dörrlister.
Därefter drar man med en maskin som sätter listen.
Jag är förjävla kort för att nå hörnen o blir då vansinning.
Ont i armarna och ont i ryggen om inte annat.
Alla andra stationer har varit skit också.

Kom hem till mamma efter jobbet och somnade som en gris.
Sov i 2 timmar typ o när jag vaknade hade mamma lagt en värmedyna.

Nu blir de att duscha, sen ska jag få lite massage.
O sen ska mamma smörja in mig med Voltaren.
Får hoppas att jag sover gutt sen.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback