23 mars.... 2011-03-23

Idag har de varit en riktigt bra dag på jobbet :)
Börjar få iordning på de ordentligt nu.
Dock har jag ju fått arbeta helt själv.
Svetten har runnit men jag har kämpat på.
Så förmodligen kommer jag va heelt själv imorgon.
Ingen mer upplärning, o de är både bra och dåligt.
Känns ändå tryggt att ha någon med sig som rättar till de fel man gör.
Men sen samtidigt är de ju bra att jag är själv så jag LÄR MIG någongång.

EN heldag imorgon sen en halvdag på fredag sen jädra är de helg.
Och denna helgen är så sjuuukt efterlängtad, sova igen lite.
Sovit som en ko denna veckan o de suger verkligen.

Men nu är klockan faktiskt 22.30, o de är första gången på länge jag faktiskt är sovsugen.
Hoppas bara att jag slipper ha en orolig natt o ge fan i att titta på klockan hela tiden.

GodnattPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback