22 mars - Tripp till ikea.... 2011-03-23

Jobb som vanligt, o de har verkligen varit en skitdag.
Försov mig o visste knappt vart jag hade arslet när jag vaknade.
Min körvecka, jag kör o hämtar alla runt kl. 05.30.
Jag ställer alltid klockan på typ.. 04.15, snoozar jämt.
Jag hade väl antagligen inte gjort de denna gången.
Stängt av fanskapet o flyyyger upp vid 05.10!!!!
Inte nog med de, sov med hårinpackning så va ju tvungen o duscha.
Slängde i mig frukosten, packade ner de jag skulle ha med mig.
Panik panik panik panik!

Vi kom i tid, jag körde inte i diket o alla överlevde.
Men de va väl de enda bra med denna jävla dag.
Allt på jobbet gick åt helvete, inget fungerade.
Å jag kände mig helt jädra handikappad.

Sara är så söt. Fick ett meddelande när jag jobbade.
Så när jag kom hem från jobbet bar de av till ikea.
Inhandlade lite nytt, tog o betala, innan jag ångra mig ;)
Fast nu i efterhand när allt står på plats ångrar jag inte ett dugg.
Men man är väl smålänning - snål o go.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback