18 mars.... 2011-03-18

Hunnit med mycket här hemma idag.
Umgåtts med Sara o träffat lillasyster.
Jag har handlat, diskat och lagat mat.
Träffade mamma en snabbis också.
Inte träffat henne på evigheter.

De märks att man uppskattar saker nu.
Som man inte uppskattade förut.

Jobb vid 15.12, dom kom o hämtade mig vid 14.30.
Det bar av till Big Bang i Oskarshamn, fackmöte.
Det höll på i 2.5 timme, så vi slapp ju o jobba.
När vi va tillbaka på Scania så var det matrast.
Så har jobbat mellan 18.30 - 23.12.
Faktiskt jävligt skönt att ha en lugn kväll.
Jag menar, haft övertid 3 dagar i rad.
Skönt att slippa de en dag iallafall :)
Även om övertiden ger fina pengar.

Imorgon är de fredag.
Efterlängtad jävla fredag :)
Ska bli riktigt skönt.

Men nu blir det sängen.
Helt själv, ingen Sara.
Känns konstigt faktiskt.
Men träffar henne imorn.

Sista jobbdagen imorgon.
Godnatt :)



(saknar verkligen mitt långa hår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback