1 mars.... 2011-03-01

Igår kom jag hem från Västervik.
Som sagt, borta bra men hemma bäst.

Hem till min lya, sen kom mamma.
Packade om min väska o följde med.
Dagiset jag skulle vara på idag är nära.
Därför var det bäst att få sova hos mamma.
Somnade som en stock, helt slut.

Begav mig till förskolan Lammet.
Började 9.30 o slutade 18.00.
Hem till mamma igen o hämta bilen.
Hem till min lya, byta till handbollskläder.
Träna handboll mellan 19 - 20.30.
Sjukaste träningen på länge fan.
ALDRIG I MITT LIV HAFT SÅN KRAMP!!
Hela låret, kändes som någon sparka mig.
Tränaren trodde mitt knä gick åt helvete igen.
Men de va de inte, som tur va.
Men sjuk smärta alltså med kramp.

--

Men nu är jag iallafall ÄNTLIGEN hemma i min lya.
Känns som jag inte varit hemma på evigheternas evighet.

Duschat o donat lite.
Tagit sista shaken med.

Imorgon är de åter dags för Scania.
Ska dit på hälsokontroll o drogtest kl. 8.00.
O sen vid kl. 9.00 ska jag in på Scania.
Kolla hur det ser ut o lite annat.
Uppdaterar mer om de imorgon.

Men nu håller jag bara alla tummarna.
Hoppas mer än något annat att de går bra.
Att dom kan bekräfta att jobbet är mitt.
För då skulle verkligen mitt liv vara bra.
De skulle åtminstone börja gå åt rätt håll.

Men nu måste jag SOVA!
Upp tidigt imorgon.

Godnatt...

Kommentarer
Postat av: mia

Grattis till det nya jobbet.. råkade hamna här på din sida när jag sökte lite på scania.. har oxå sökt dit och ska på intervju.. varit där en gång tidigare men då fick man riktiga pucko frågor som -hur var din uppväxt m.m.

e de fortfarande sådana typer av frågor?

/mia

2011-03-02 @ 19:23:14
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: mooollymus.blogg.se

Nja, jag fick inga sådana frågor men de är väl lite olika beroende på vem de är man hamnar hos som ställer frågorna. Men visst får man lite halvknepiga frågor men de är väl mest för att dom vill veta lite hur man är som person. Men lycka till! :)

2011-03-03 @ 15:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback