1 arbetsvecka gjord!.... 2011-03-11

Då var min första vecka på Scania gjord.
Känns hur bra som helst faktiskt :)
Skitgoa arbetskamrater o så.
Jobbade en bra fredag, 6.24 - 12.24.
Sjukt skönt att få komma hem.
O när solen lyser dessutom :)

Fick vara på en ny station idag.
O den var lätt som en plätt.
Den kan jag nu och det känns bra.
Självförtroendet steg ett litet snäpp.
Sen har jag varit monterat dörrlister.
Så nu är jag nästan en jävel på de också.
De börjar ta sig o de är de som är kul :)

När jag kom hem så blev de o plocka in disken.
Hade tänkt försöka få lite ordning nu.
Så man slipper ha en inre stress att de är stök.
Jag har dammat lite, syns så väl när solen är framme.
Så då får man passa på med trasan.

Lagt in tusentals med kläder i garderoben.
Dom har legat i en hög på köksbordet ett par dagar.
Sen återstår dammsugning, vädring, torka av golven.
Sen är de najs här hemma i Bagges o min lya :)

Kvällen tillbringas hemma hos mamma.
Äta lite mat, slappa o inte göra ett skit.

Trevlig fredag allihop! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback