Utgång och student.... 2011-06-10

Det blev snabba ryck hem från jobbet.
Fixa hår o smink på 2 röda sen bar de av.
Träffa större delen av Emmas släkt.
Höll på att dö men de gick bra tillslut.
Bjöds på jättegod smörgåstårta o efterätt.
Proppmätt när vi åkte därifrån.
Satt fint i magen efter jobbet :)

Sen kom Åberg o hennes Jocke o hämtade oss.
Därefter bar det av till Kalmar för party.

På kvällen träffade jag Maria lite oväntat.
Jag jobbade med henne förra sommaren i Växjö.

Sov hos Jessica när partykvällen va över.

---

Jag hade en sjukt rolig o galen kväll i Kalmar.
Tack alla som gjorde min födelsedag till den bästa :)

O GRATTIS ALLA MINA SÖTNOSAR TILL ERAN STUDENTEXAMEN! <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback