Underbara söndag.... 2011-06-19

Känns inte som jag vet vad de är för dag längre.
Men regn o rusk o gosiga mjukiskläder.
Ja, jag klagar inte för jag gillar läget.

På något sätt känns de som man skulle vilja en sån här dag ska vara föralltid.
För man tar dagen som den kommer, inget åka iväg o inget härj.
Bara sitta hemma, njuta av bra sällskap, powernapa lite o ha de bra.

Idag åkte Göteborgarna hem, mycket tråkigt.
Varit en bra helg med mycket trevligt besök.

Ätit pizza med familjen o bara haft de bra :)

Just nu ligger jag o mamma o Jonas i soffan som tre utslagna.
Kollar på lite "Fear Factor" o chillar med kropparna.
Ska snart färga håret o mamma ska slinga sin kalufs.
Jag har egentligen bokat tid hos frisören 4 juli.
Men utväxten är hemsk o jag känner mig usch...
Så de blir nog bara slingor när det är frisördags.

Hem senare ikväll sen imorgon är de måndag.
Ännu en ny jobbvecka, kvällsvecka.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback