Petter, SÅKLART!.... 2011-06-11

Lördagen gick jag o Jessica på stan.
Träffade kusin Therese också.
Vi tog oss varsin glass på Ben & Jerrys.
Därefter sa vi hejdå till Therese o strosa vidare.
De blev lite mat på McDonalds o sen hem till Jessica.

Sen mötte jag lillasyster som jag lyckades övertala.
Hon var inte så pepp för utgång nummer två.
Men man lever bara en gång ;)

Jessica drog till jobbet o jag o Sofie fixade oss o hade de nice.
Riktigt länge sen de bara va jag o min kära lillasyster.
Riktigt nice och riktigt efterlängtat o kul o allting <3

Vi begav oss till Vallen, tog stämpel, Petter skulle spela.
Därefter begav vi oss till KM, för Jessica jobbade.
Vi tog varsin drink o sen gick vi till Vallen.

Petter komigång, o de va världens drag.
Sjukt mycket folk och sånt jädra gung :)
Ännu en kanon kväll.

De blev efterfest hos en vän till Jessica.
Framåt morgonen drog jag hem till Jessica.
Somnade som en prinsessa...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback