Onsdagsutgång..... 2011-06-01

Det blev en galen, spontan utgång med min kära vän Sara.
Hennes galna vän Elin hakade också på.

Sara o jag fixade oss o drack här hemma på Södra Tingsgatan.
De va varmt, de va svettigt o vi vågade knappt röra oss.
Men trots de drack vi vårat rosévin, som är så gott.

Klockan gick o Elin kom o vi begav oss till Kalmar.
Vi satt i parken o drack lite sen bestämde vi oss.
DET BLEV VALLEN, trots den sjukt långa hemska kön.

Kaosade lite i min hjärna, träffade mycket folk.
Jag drog till KM o mötte Emma o Eve.

O TACK EVA FÖR JAG FICK SOVA HOS DIG.
Jag säger bara de, för detta är de sjukaste jag varit med om.
Att det finns så vänliga o trevliga människor, det är bra.

O tack alla för en bra kväll, trots lite för mkt på alkoholintaget.
PUSS!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback