Midsommarhelgen.... 2011-06-27

Fredagen spenderade jag med min Frida.
Begav mig till Smedby med lite gutt.
Vi käkade lite sill o potatis o jordgubbar till efterrätt.
Sen så begav sig Frida o jag till Öland.
Hälsade på mamma o sen åkte vi till pappa.
Sen blev de en snabbvisit till Borgholm.
Därefter tog vi rallybilen tillbaka till Smedby.
Grillade lite o åt oss proppmätta.
Kollade resa, kolla film, sen somnade vi.

Bra midsommar :)

Lördagen blev de namnfest i Mönsterås.
Kusins lilla Mille skulle ha namngivning.
Mycket trevligt, god mat å trevligt sällskap.
Därefter bar de av till Öland, till mamma.
Tog med mig halva mitt hem kändes de som.
Tillbringade kvällen med Ida o Stefan o mamma o co.
Mycket trevligt.

Träffade Micke också, sinnessjukt så glad jag blir.
Egentligen helt omedvetet, känns som första gången vi sågs.
Helt nervös, helt pirrig men såå glad :)
De har inte varit vi på väldigt länge.
Men de kommer en dag då vi återförenas, hoppas jag.



Micke sov hos oss i husvagnen, tills idag.
Vi käkade frukost o njöt av de fina vädret.
Sen umgicks jag lite med Ida o Stefan vid hundbadet.
Deras tokiga amerikanska bulldogg Gibson älskade vattnet.
Medans chihuauan Chucky bara låg med oss i solen :)

Å NU ÄR DE BOKAT O KLART OCKSÅ.
19 JULI ÅKER JAG O FRIDA TILL TURKIET.

<3

Nu blir de sängen, jobb imorgon.
Min körvecka, förmiddagsvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback