Födelsedag!.... 2011-06-10

Hipp hipp hurra för idag är de min födelsedag! :)
22 år gammal blir jag idag, känns hur hemskt som helst.
Eller egentligen ingen skillnad alls, men siffran gillar jag inte.
Jag hade velat vara 17-18 igen, för då var allt kalas.

Min födelsedag kommer jag spendera på SVETTFABRIKEN.
Fredag idag, tack o lov o fruktansvärt skönt.
Jobbar från 12.24 - 18.36, kommer gå fort.

Efter jobbet så blir det att skynda hem.
Duscha fort, klä på sig fort, finns ingen tid för klädångest idag.
Sminka sig i bilen påväg till Ålem, min Emma tar studenten.
Missar utspring o allt, men får iallafall vara med på firandet.
Åberg o Eva tar också studenten, men dom träffar jag ikväll :)

Kvällen kommer jag tillbringa i Kalmar med alla studenter.
Ses i dimman gott folk, för där kommer jag befinna mig.




PUSS!


Mauro Scocco - Jag saknar oss,
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback