8 juni.... 2011-06-09

Vaknade till i morse, såg att de va mulet ute.
YES FAN VA GUTT tänkte jag, men icke.
Vaknade igen vid 12.30 o såg att de va sol.
O de va ännu varmare än va de va igår.
Trodde jag skulle svimma.
Låg o snooza ett bra tag.

Fixa väskan å sen bege sig till jobbet.
Gått jättebra o jobba o sådär.
Men dra åt helvete va varmt.
Idag va de 58 % luftfuktighet.
O detta är bara början...

---

Väl hemma så blev de o hoppa in i duschen.
Vattnet va då fan inte rent iallafall.
Så de va skönt o få skrubba av sig.

Från att va helt död till o bli helt pigg.
Försöker få lite nytta gjord här hemma.
Vika de sista av tvätten o organisera lite.
Mycket av kläderna som åker ner i påsar.

ÄNTLIGEN FIXAT EMMAS STUDENTPRESENT MED.
Gud, hatar sånt där för jag vet aldrig vad jag ska köpa.
Men jag tror detta blir bra, o jag hoppas min ängel blir glad.

Borde väl egentligen sova, men nä.
Kan sova imorgon.

Hej hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback