7 juni.... 2011-06-07

Gud så varmt de är ute!
Jag får nästan lite panik.
För jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Varit nere i tvättstugan en snabbis för o tvätta jobbkläderna.
O de är fan varmare ute än va de är i min kok-lya alltså.
O ändå känns de som de är 100 grader här inne.
Bagge ligger helt död här bredvid mig i soffan.
Får nog ställa fram 2 vattenskålar sen.
Så han inte törstar ihjäl min man.

Det är dags för jobb idag, känns sådär faktiskt.
Varit ledig i 5 dagar typ, sjukt skönt.
Mer ångest o jobba när de är fint väder.
I sommar kommer nog eftermiddagsveckorna va värst.
För förmiddagsveckorna går man ju in när de är mörkt.
O när man slutar är de kanonväder.

Blir o fixa lite mat till jobbet nu.
15.12 - 23.12, ångest på den.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback