30 juni.... 2011-06-30

Uppdaterar inte så mycket numera.
Känns inte som jag har något särskilt att skriva om.
Att skriva om samma saker varje dag blir lätt trist.

Men igår jobbade jag o powernapa.
Blev en biltur hem till min lilla Emma.
Vi åkte inlines, första gången för mig på 100 år.
Att jag inte trillade, faktiskt inte en enda gång.
Vi åkte omkring 1.5 mil, fatta jag? Jag dog.
Idag när jag vaknade höll jag på att svimma.
GUD I HIMMELEN VA MIN LJUMSKE SKREK.

Men kunde väl inte ligga där i sängen o lipa.
Fixa sig o dona sen blev de jobb som sagt.
Jag AVSKYR verkligen när jag har körvecka.
Är som en zombie o kommer knappt ihåg att jag kört.

Idag körde jag ifrån min mobil på jobbet.
Va väl för att jag blev så förbannad för att den paja totalt.
Har en lånetelefon nu, den funkar perfekt.
Men har haft min gamla o lyssnat på musik i.
Ja, den jag tappa i toan funkar faktiskt.
Eller gjorde, för displayen är totally dead.
Tillbaka-knappen fungerade inte så jag bet på den.
O då spräcktes hela skärmen, inte själva glaset.
Men allt på insidan, KABONG, så ja.
Man får väl börja halvtitta lite på ny telefon.
Även att jag är så emot iphone så kanske de blir de?
Jag va ju emot färgtatueringar också, o vad har jag gjort? ;)

Aja, klockan är snart 22, kom i säng sent igår.
Så snart är de sleepytime.
Sista dagen imorgon, gutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback