28 juni.... 2011-06-28

Jobbat idag som vanligt, gått bra men varit sjukt varmt.
Efter jobbet så hämtade jag mitt paket från Jotex som kommit.
De blev en kruka o en ampel, hade samma innan.
Men Bagge vet inte va han gör när han jagar flugor.
Kras kras o jord överallt har de resulterat till.
Sen blev de en kruka som såg ut som ett litet spann.
Gammeldags med rosmotiv och så en blomma till de.
Gjorde sig kanonbra i sovrummet, göööött :)

Torkat av överallt här hemma med mina magiska Ajax-trasor.
Luktar så fruktansvärt jävla gutt efteråt o dom är bäst.
Bytt plats på lite saker här hemma med, mycket bättre.
Dammsugat o härjat, ska moppa snart med.
Sen är de top notch här i lyan, o jag trivs.

Ska man ta sig en löptur ikväll?
Vi får se hur de blir, lockar lite iallafall.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har ju löshår, och jag undrar hur mycket det kostar att göra det hos frisören och vart du gjorde det, och beställde frisören löshåret eller gjorde du det så satte hon bara i det :)? hoppas du kan svara! Ha en bra dag i värmen!

2011-06-29 @ 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback