16 juni.... 2011-06-16

Fick mig en rejäl överraskning igår, Micke kom.
Förstår de nog inte riktigt, för jag hamnade i chock.
Satt som en mupp i soffan, stirrade på honom.
Sen satte jag händerna för ögonen, tårarna kom.
Satt där med armarna runt hans hals, bra känsla.

---

O idag är de dags för lillasysters student, äntligen :)
De blev o fixa sig, jag o Micke sen kom mamma.
Vi hämtade upp Sofies Mattias sen bar de av mot Kalmar.
Mötte upp släkt från Växjö o Blekinge + Göteborgarna som redan va komna.
Lillasyster sprang ut, mycket känslor, fint väder, kanonbra dag.
Bland allt folk fick jag springa o leta upp de andra flickorna.
Fann dom, dom fick sina blommor o alla blev nöjda o glada.
Sen åkte vi till torget i Kalmar o kollade på när alla åkte runt.
GUD säger jag bara, skulle ju lätt ta studenten igen om de gick.

Åkte tillbaka till Mönsterås, folket va samlat.
Sofie kom intågandes, alla satt ner o åt mat.
Trevlig stämning, god mat o allt va kalas :)

Ingen utgång för mig, jobbet väntar vid 06.24 imorgon.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback