TURKIET.... 2011-07-22

Som dom flesta vet är jag i Turkiet nu med min Frida.
Internet på hotellet suger getarsel, gratis såklart.
Kanske därför de är gratis, men just nu, bra mottagning.

Vi har precis varit ute och ätit. Dyrt, men inte gott.
Proppmätta, för snål är jag för att lämna mat haha.
Mycket trevliga turkar o bra väder ikväll.

Vi har precis varit o handlat lite alkohol.
Dag 3 med party o de gillar vi.
Som dom flesta vet, jag hatar o dansa.
Inte ens om jag är kanonpackad dansar jag.
Jag kanske sitter som en liten fikus o diggar med huvudet.
Men alla dagar här i Alanya, jag ar dansat värre än värst.
Svettats som en gnujävel men fyfan va roligt jag haft.

Bilder kommer upp här på bloggen när jag kommer hem.
Kommer hem den 27e, får se om jag uppdaterar här nere igen.
Eller så skriver jag när jag kommer hem.

Puss, jag saknar Sverige men Turkiet älskar jag fan.
Som man brukar säga, borta bra men hemma bäst.

Men jag lever iaf, bränt mig o grejjer.

Hej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback