Packångest......... 2011-07-17

De finns nog inte många saker jag avskyr lika mycket som att packa.
Just de där med att vad man ska ta med sig o hur mycket av varje.
De kan få min hjärna att bli helt kockobäng alltså, men de löser sig väl.

Jag har iallafall kommit så långt att väskan ligger öppnad på golvet iallafall.
Nästa steg är väl att lägga fram kläder o välja vad som ska läggas ner.
Uscha, jag lär väl packa om den där stackars väskan tusen gånger om.

Förbetalt alla mina räkningar iallafall, skönt det.
Då slipper jag oroa mig när jag är i Turkiet.

Får springa ner o kika till tvätten om den är torr än.
Sen blir de att ÄNTLIGEN lägga i nya sängkläder.
Så de är ordning o reda här i lyan när jag kommer hem.
Så jag inte behöver städa o dona de första jag gör.
Jag har en känsla av att jag kommer va död när jag kommer hem.

Tjohej!
Å förresten, lite resfeber börjar komma krypandes. Hjälp!?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback