Njuter!.... 2011-07-18

Just nu så ligger jag i Fridas säng helt proppmätt.
Vi har ätit grillad fläskfilé o nypotatis o grillad halloumi.
Åt lite mer än vad jag borde gjort, men de gör man väl alltid.

Frida håller på att packa, de enda man hör från hennes mun är "inte den, inte den, den, inte den".
Jag är så jävla glad att jag packat klart allt, för jag hade min packångest o allt de där igår.

Imorgon avgår tåget kl 08.4 från Kalmar Central.
Å då finns de fan ingen återvändo, för då är vi på gång.
Har en känsla av att jag inte kommer sova så mycket inatt.
Eller så kommer de säkert bli så att jag pangsomnar utan problem.
Återstår att se! Kvällen blir iallafall att fixa Fridas pack o kolla lite film.

Avslutar nu o skriver lite imorgon på tåget skulle jag tro :)

Puss å hej!


Bjuder på en gammal bild som togs för typ.. 2007?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback