Nattuggla.... 2011-07-05

Missnöjd med de mesta, jag tror det.
Jag kan egentligen inte förklara.
Inte ens för mig själv.

Känner mig som en idiot när jag ibland sitter o pratar för mig själv.
Försöker få mig själv att förstå varför jag har de som jag har de....
CP CP CP i hjärnan eller något.

För hur kan jag förklara för någon annan hur de är, när jag inte kan få mig själv o förstå?
Ja de är något man kan fundera bra länge på, för man kommer ingen vart ändå.

Aja.

---

Jobbat o de har gått bra, inte lika galet som igår.
Åh, känns som de är onsdag imorgon, fast de är bara tisdag.
4 dagar kvar sen är de helg igen, längtar?

Färgat håret idag med, slingor o utväxt borta. Skönt!
Bokade tid för o sätta i nytt löshår med.
Så nästa gång blir de mycket ljusare :)

Åh, 14 dagar kvar till Turkiet!
Vill åka nu nu NU NU NU NU..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback