Lugn helg o de gillar jag!.... 2011-07-02

Inget planerat och inga krav, ibland är de så skönt.
Igår fredag så jobbade jag först som vanligt till 12.24.
Därefter blev de hem o plocka undan lite, bära ner lite skräp o så.
Klockan gick, jag åkte hem till mamma o somnade i soffan.
Känns inte som jag fått sova ut på hela veckan.
Men så känns de ofta som de är när de är förmiddagsvecka.
Man går o lägger sig sent o man ska upp tidigt, uschanameja.

Vid 19-tiden bar de av till Påskallavik, hem till Malin på jobbet.
Där väntade Sara djungelapan o Josefin :) Vi skulle på sexparty.
De va riktigt roligt faktiskt, o de hamnade några saker på min beställning.
Sen bar de av hem vid 22.30 typ, i regnet, när ska de börja åska?
De är så kvavt o äckligt o varmt ute, man vet knappt vad man ska ha på sig.
Jaja, bilen åkte mot Ålem till min lilla Emma, där även Åberg va.
Vi snackade lite skit o käkade lite tacos, de satt som en smäck i magen.
Sen åkte Åberg hem o jag o Emma gick o la oss, för hon skulle upp idag.

Jag sov som en stock medans Emma va o jobbade.
Sen så kom hon hem för lunch sen följde jag med till hennes jobb.
Träffade mycket kompisar som jag lärde känna när jag pluggade.
Så de va riktigt roligt, plus att jag verkligen saknar de gamla.
Även att hemtjänst o allt sånt där är ett slitsamt jobb så får man tillbaka.
Alltså gör du en liten tjänst till en gammal person så uppskattar dom de.
O de går rätt in i hjärtat o man blir så himla glad.

Just nu sitter jag i min soffa, varit ute o rört på mig en hel del.
Tänkte först gå en rask promenad men sen sprang jag en lång bit med.
Skönt för benen, fötterna o resten av kroppen faktiskt.
Dock känns det som jag duschat är TOTALT genomsvett.
Så de blev en promenad/springtur i lite mer än 1 timme.
Tror de blir en liten löpartur ikväll med om de blir svalare.
Annars tar jag mig nog en sväng på inlinesen :)

Nu ska jag härja lite här hemma, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback