In the middle of the night!.... 2011-07-19

Jaha, nu är klockfan slagen, nu är den över 00.00.
Och vi två små töser borde sovit för länge sen.
Fridalicious sitter på golvet o våfflar sitt hår.
Hon tror att turkarna ska falla för henne så fort hon sätter sina svenska fötter på turkisk mark.
Jag sitter i sängen som den fulaste mupp o kollar på "2 and a half men".
Överföring av pengar är klart o pass o grejjer ligger i väskan.
Vågar knappt röra något för jag är rädd att jag ska lägga ur något viktigt.
Sen står vi där som två fån vid tågstationen imorgon o fattar NADA!

Ja detta kan bli ett minne för livet.
För att åka tåg med mig är fan inte de lättaste.
Jag kan göra den mest lugna person helt nervig.
O de är fan inte illa pinkat, men vafan jag är ju en Lilja.
De där med stress o kalabalik går väl i släkten I guess.

Nu ropar hon på golvet, får väl hjälpa henne med kalufsen.
Sen blir de nog godnatt, HOPPAS JAG.
För känner jag mig själv måste jag sova.
Iallafall några timmar.

Så puss puss puss på er.
Jag saknar min Bagge o lilla M.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback