Home in Sweden.... 2011-07-27

Nu sitter Frida o jag på Landvetter Flygplats i Göteborg.
Vi kom med flyget från Turkiet vid kl 00.00.
Vår flygbuss till Borås station går vid kl 08.40.
Känner att detta kommer suga sånt jävla getarsel.

Jag har inte kunnat uppdatera så mycket i Turkiet.
Som sagt, sjukt dåligt internet har vi haft.

Men vi har haft de riktigt bra.
I princip fest varje kväll.
Träffat mycket nytt o roligt folk.
Svenskar, norskar, holländare, turkar osv.
Solat o badat varje dag.
Vi hade en dag vi bara va på hotellrummet.
Ätit supergod mat varje kväll med.
Kommer sakna min älskade turkiska kebab.
Hade nästan lust o köpa en o slänga ner den i min handväska.
MUMSFILIBABBA!

Å de absolut värsta med att vara utomlands är att komma hem.
För man känner sig så jävla brun, fin o snygg när man är borta.
Men så fort man kommer hem känns de som färgen är GONE!

Nu blir de nog o fördriva våran tid med en film.
Har ju trots allt ett par timmar kvar.

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback