3 juli.... 2011-07-04

Will you stay with me? Will you be my love?

Michael Bolton. feat Eva Cassidy - Fields of gold

---

Jag får sån sjuk gåshud och så blir ögonen helt tårfyllda.
Mina tankar tar sån jättesats o bara far iväg.
Konstigt nog sätter låten igång tusentals minnen.
Minnen som jag saknar så mycket o vill återuppleva.

På radion på jobbet har de spelat massa gamla låtar också.
Massa låtar precis som "Fields of gold", som sätter igång tankeverksamheten.
Och så står man där, som ett fån, tänker så de knakar.
Sen inser man att man kan inte göra mer än va som görs.
Jag hoppas o ber fan till GUD att allt löser sig i mitt liv.
För annars vet jag inte vart jag ska ta vägen.
Få mitt hjärta trasigt, precis som de varit en längre tid.
Aja, positiva tankar nu Malin, jag lever på hoppet.

Nu ska jag hoppa i säng efter en söndag på jobbet.
Imorgon blir de frisören sen jobb i 5 dagar till, eftermiddagsvecka.

Puss å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback