18 juli.... 2011-07-18

Jaha, mitt i natten här igen ja.
Jag är ganska rolig.
När jag väl uppdaterar är de hela tiden.
Annars kan de gå fleeera dagar.
Fast ska de va så ska de, eller?

Nu har jag tagit upp torr tvätt, gått igenom mina 3 garderober.
Lagt fram de jag kan tänka mig att ha med mig, på sängen.
Gått igenom garderoberna 2-3 gånger till för o va på säkra sidan.
Sen kommer pedant-Malin fram, viker allt så fint de bara går.
Lägger det iordning o små högar i hela väskan.
OCH JA, jag är medveten om att de blir kaos i väskan så fort jag ställer den upp.
Men de får vi ta då, o förmodligen ännu mer kaos när vi får väskorna i Turkiet.

Imorgon blir det att packa ner smink o hygienartiklar.
Pass o biljetter har jag lagt fram så jag inte glömmer dom.
Ska ta med mig datorn också, vilket jag säkerligen kommer glömma.
Men de är en annan historia som vi får se hur de blir med imorgon.

Nu är de dags att gå o lägga sig.
Känns som de kommer bli en lång dag imorgon.
Längtar tills jag är hos Frida, så jag kan slappna av.
För då vet jag att jag är i goda händer hos familjen Johansson/Thelander.

Gooodnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback