17 juli.... 2011-07-17

I love you, you love me
That's the way it was suppose to be
But now you left me, you hurt me
But I guess that was just ment to be
Yeah, I loved you, you loved me
That's the way it was suppose to be
But now you're with someone else, and not with me
And I can't change that if that's how you feel

---

Haft en kanonbra helg faktiskt.
I fredags gick jag på semester.
Så fruktansvärt sjukt skönt.
Dock tråkigt att säga hejdå till jobbfolket.
Men vi ses ju igen efter denna underbara semester.

Jag åkte direkt till Kalmar, gick på stan o käka med Sofie, Lisa, Elin o Frida.
Därefter åkte jag o Frida o Eve o hämtade min efterlängtade pärla.
Fridas kommentar när hon såg bilen "Malin, är de du som är Beata 76 eller?"
Absolut ingen tant-bil så förstår inte va dom styr me ;)

Fredagen spenderade jag med min Frida.
Vi kollade film, käkade godis o hade de gött.
På kvällen åkte vi till Öland, hälsade på mamma.
Sen va pappa me familj på Öland också, så vi hälsa där med.
Sen blev de lite mat mitt i natten på McDonalds.
Tillbaka hem till Frida i Smedby o sen bar de av hem.
Sofie va ute o härjade i Kalmar så jag körde hem dom.
Väl hemma ser jag att jag glömt lägga i nya sängkläder.
Sådär mindre gutt, men de gick bra att sova endå.

Lördagen åkte jag in till Kalmar igen, gick på stan med Frida.
Sen blev de en liten sväng hem till Smedby.
Sen tog jag rallybilen o hämtade kusin Therese.
Dags för kalas för kusin Nathalie som ÄNTLIGEN fyller 18 år.
Så lördagskvällen spenderade jag hemma hos morbror med familj.
Mycket trevligt, precis som de brukar vara när man är där.
Dock fattades det någonting, någon efterfrågades, o de sved.
Men antagligen hade personen de roligare på annat håll.

SÖNDAG, idag har jag sovit ut, utan klocka.
Så jädra skönt att bara få vakna helt utvilad.
Diskat lite, dammsugat lite o plockat ordning här hemma.
Känns skönt att få undan allt så de är städat o fint när man kommer hem igen.
Tvättat all tvätt med o hängt den på tork.
Ska hem till mamma sen o hämta resväska, ska packa ikväll.
Typ de jobbigaste innan resa, för känns alltid som man glömmer något.

Imorgon bär de av till Kalmar, till Frida i Smedby.
Sen ska jag lämna in bilen på service med.
Perfekt, så är den ännu mer redo o nice när jag kommer hem.
Sen sover jag hos Frida, sen tisdag bär de av kl 8 på morgonen.
Tåget till Landvettet där vårt flyg avgår till Turkiet.
Nu är det riktigt nära o jag stormlängtar alltså :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback