14 juli.... 2011-07-14

Hej o hallå där!

Jobbat näst sista dagen idag, hur underbart som helst.
Skitväder ute, o de gör absolut ingenting, mysväder.
Imorgon när klockan slår 12.24 då börjar min semester :)

Blir raka vägen hem, byta kläder o sen ta bussen in till Kalmar.
Jag ska ju hämta hem min nya pärla :)
De blev inte den blå Seat Ibizan.
Kollade på den, men den va kaos.
Trasig ruta och sjukt mycket repor.
Hoppet slogs ur mig, men vi letade.
Åkte runt överallt i hela Kalmar.
Men tillslut stod min älskling där o titta på mig.
Provkörde lite o jag föll direkt.

Skrev på papper o så helt plötsligt va jag bilägare :D

Idag blir de att dona lite hemma, så jag slipper de i helgen.
Röjjt undan 1-2 veckor gammal disk, äckelpäckel är jag.
Fräschat till o fixat i köket, ska dammsuga lite o sådär.
Sen blir de fixa tvätten, byta sängkläder o slänga sig i en sån fetingdusch.

Lugn kväll i regnet, ryktades om mat hemma hos lillasyster.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback