Tjohej.... 2011-01-26

Jobbat på förskolan Eken idag, mitt kärleksdagis.
Åh de va så skönt o få komma tillbaka.
Stor avdelning som liten, alla barn är underbara.
Satt i personalrummet o hade rast, en flicka stod i dörren.
Stirrade på mig o sen "Maaalin..", så gullig :)
De va en av pluttarna jag hade förut.
O när jag kom in på stora avdelningen, där jag skulle va.
Dom kände igen mig allihop " MAAAALIN :D "
Ska tillbaka dit igen imorgon, helt underbart.

Kollar just nu på "Vad blir det för mat?"
Gud så sjuk han är på att laga mat.
O man blir ju inte direkt mindre hungrig.

Jag sitter här som en degklump.
Jag väntar på att tvätten ska bli klar
Så jag kan få lägga in ett par till.
Sen har jag så sjukt ont i mina ben :(
Känns som växtvärk? Är det möjligt?

Imorgon är de litelitelite matdags.
Looking forward to it.

Ha en bra dag everyhopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback