Sova tidigt?.... 2011-01-27

Snart sovdags, måste oavsett om jag vill eller inte.
Konstigt nog är jag faktiskt inte trött efter dagens alla jobb.

Dagis 7.30 - 11.30. 4 timmar.
Hem snabbt, handla, fixa käk.

Iväg... (fick en promenad på köpet)

Personlig assistent 13.30 - 16.30. 3 timmar.
Hem snabbt, ta en shake.

Iväg... (joggade till jobbet)

Södra hemtjänsten 18.00 - 21.00. 3 timmar.

JAG HAR ALLTSÅ JOBBAT 10 TIMMAR IDAG!!
Fart o flängt över hela Mönsterås o borde va död.
Men icke icke, min kropp är aldrig trött när den borde.
Men jag har iallafall fått allting gjort idag o de är skönt.
Jobb. Promenad. Disk. Mat. Shake. Emma x 2 besök <3

Nu ikväll har jag även haft 4 kycklingfilébitar i ugnen.
När dom var klara delade jag dom på mitten o la dom i en burk.
Perfekt o ta en sån bit till keso o lite grönsaker eller göra en sallad :)
De där komplementmålet jag äter en gång om dagen nu är gutt.
O de sjuka är att jag blir som sagt väldigt mätt, de känns bra.
Fick nästan tvinga i mig mina två sista shakes ikväll.

Fredag imorgon å jag börjar dagen med jobb på Södra hemtjänsten (7-14)
Därefter bär det av hem, packa väskan o sen Kalmar till kusin Therese.

Blev stoppad av en reporter från SVT idag när jag var å handlade.
Han babblade något om sopor, att folk va och tog därifrån.
Sen fick jag reda på att detta sändes på tv ikväll.
Här är länken om någon vill skratta lite:

http://svtplay.se/v/2309559/smalandsnytt/mat_som_kasseras_stjals_fran_containrar?cb%2Ca1366518%2C1%2Cf%2C-1%2Fpb%2Ca1366516%2C1%2Cf%2C-1%2Fpl%2Cv%2C%2C2309455%2Fsb%2Ck103340%2C1%2Cf%2C-1




Uppdaterar nog en kortis imorgon.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback