Överskottsenergi.... 2011-01-11

Jag sitter här i min soffa med min lilla plutt-Emma.
Dunkar Taio Cruz - Dynamite o humöret är på topp.
Blir väl snart att ta sig en shaki.

Jag städar lite i omgångar här i lyan.
Tagit väck alla julsaker nu utom adventsstjärnorna.
Dom får va kvar till jag hittat 2 snygga lampor.
Jag har dammat av allt äckeldamm som jag stört mig på.
Hm, i typ flera dagar men ändå inte gjort någonting åt de.

Å överskottsenergi har jag så de skulle räcka till en hel armé.
Ja, de är faktiskt sant.
Men jag drar nog med mig Emma ut senare.
Såg i min lilla garderob jag hade ganska mycket tomflaskor.
Så man kanske skulle panta dom OCH få sig en promenad på köpet.
Ja men bra tänkt Malin, ibland connectar de där uppe på hjärnkontorer.

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback