Mitt i natta....... 2011-01-09

Jag är vaken. Som vanligt.
Varit en lugn dag idag förövrigt.
Plockat lite här hemma.
Tog mig en promenix till mamma.
Galenskaper anser jag, snorhalt ute.
Jag crosstraina ett tag sen blev de dusch.
Å gutt va de, riktigt gutt.

Därefter bar de av till Kalmar, med Sofie o Mattias.
Dom skulle bowla o jag körde hem bilen till Måset igen.
Slängde iväg ett sms till Linnea, så gick dit en stund.
Va trevligt som vanligt, bor så nära men ses aldrig.
Men de ska de allt bli ändring på :)
Trots allt en barndomsvän, o dom ska ma va rädda om.
Allra minst ta tillvara på.

Efter besöket hos Linnea o Johan bar de iväg tillbaka till Kalmar.
Dom skulle äta på Zappa (gatukök) o jag kunde motstå idag med.
Men deras gyrostallrikar såg fan inte dumma ut. Luktade inte dumt heller.
Men jag har något att längta efter när jag får börja äta mat igen.

Dag 4:
"Nu börjar fettet brännas och det blir lättare. Nu känner de flesta sig piggare, orkar mer och hungern dämpas. Nu hämtar kroppen sin energi från sina fettdepåer (förbränner fett). Fortsätt att dricka minst 3 liter vatten/dag."








Baggeboy hatar kameran. Cpblick?

Nu blir de en halv shaki, hade de kvar. GUTT.
Sen ska jag nog försöka sova.

Puss å godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback