Klockan springer iväg..... 2011-01-10

Klockan är redan 18.00 o de är mörkt som natten ute.
Jag har varit ute och gått, precis som jag sa.
Dock blev de ingen lång runda, isgata ute.
Så de blev en promenad på 30 minuter.
Men de är bättre än ingenting iallafall :)

Ska ta mig shaki number two nu iallafall.
Sen tar jag väl den sista runt 21.00 tiden.
Ska försöka komma i säng i tid ikväll.
För imorgon är de full rulle på schemat.
Skönt med sådana dagar också faktiskt.

Stod i spegeln o kollade på mig.
Även kollat gamla bilder o sådär.
O herregud så BLEK jag är nuförtiden.
Dom som känner mig vet att de är ovanligt.
För jag har alltid annars varit brun året om.
Mer eller mindre.

Men nu har jag tagit mitt förnuft till fånga.
Jag har beställt kastanjevatten.
Försvinner så fort man duschar.
Och man blir inte orange av de.
Hur bra är inte de? :)

Förhoppningsvis kommer jag känna mig lite fräschare.
Ha en trevlig kväll folket.
Det ska jag försöka ha iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback