Kan själv..... 2011-01-14

För ett par dagar sen skulle jag sätta upp en tavla själv.
De har inte gått så bra andra gånger,  för små spikar t.ex.
Eller så brister tålamodet, eller så TROR jag bara de kommer hålla.

Häromdagen så sköt jag in en spik, bankade in kanske de heter.
Satte dit tavlan, tog inte ens 2 sekunder sen sa de PAANG!!
I golvet åkte tavlan o mindre glad blev ju jag, ramen sprack ju.
Försökte limma ihop den, o jag vill ju helst de ska torka med en gång.
Funkade inte som jag ville, så ramen for i golvet av min egen kraft.
Den gick i 4 delar o där fick den ligga, i ett par dar...

Nu har jag smält de :) O limmat ihop ramen problemfritt.


Såhär såg de ut först, ganska trist.. o tomt




Såhär ser det ut nu, inte tomt och väldigt fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback