Jobb.... 2011-01-26

Fy farao som Lotta på Bråkmakargatan hade sagt.
Jag är så trött, knappt sovit något inatt.
Beror de på att min mjukdress legat på stolen?
Istället för att ha varit på mig?
Ja, jag tror fan de alltså.

Vaknade av att plogen utanför skulle skyffla undan snö.
Men de lät mer som han skulle få med sig asfalten också.
Så jag kunde ju inte somna om, så nu sitter jag här.

Ska iallafall slita ur sängkläderna o slänga dom i tvätten.
Sen ska jag faktiskt tvätta täckena idag.
Kuddarna också om jag hinner.
Var ett tag sen o fräschast är bäst.

Jag ska faktiskt jobba idag! :)
Förskolan Eken där jag vikarierade ett tag.
Fast idag ska jag vara på Räven, storbarnsavdelningen.
Jag vikarierade ju på småbarnsavdelningen Kaninen.
Men de blir nog att jag smyger in och hälsar på dom.
Börjar 11.45 och slutar 15.45.

Och jag avslutar detta inlägget med en bild från i somras.
Saknar mitt långa mörka hår, åker väl i någongång snart.
Hoppas kan man ju alltid göra.

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback