Hemfärd till Måset.... 2011-01-31

Idag bär det av hem till Mönsterås igen.
Tillbringat ett par dagar här i Växjö hos pappa.
Väskan är packad, jag är iordning.

Tåget härifrån går vid kl. 15.46.
Jag hoppas inte de är några förseningar.
I Kalmar ska jag möta Therese.
O därefter ska vi på spinning :)
Vilket jag faktiskt ser fram mot.

--

Igår var jag ju på medelgympa på friskis&svettis.
Värsta på länge alltså, haha, sjuuuk träningsvärk.
Fast de är gutt, för de va riktigt länge sen jag hade de.
Önskar vi hade sådana här pass i Mönsterås.
För då hade jag varit där 2 gånger i veckan. MINST!

Nu ska jag förbereda "maten".
Idag blir de ägg, makrill, keso o lite grönsaker.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback