GÄÄÄSP!.... 2011-01-14

Världens största gap tittade nog precis fram.
Hujedamig så trött jag är, sinnessjukt.
Suttit och spelat Café World på facebook.
De blev nog lite mer än 1 timma där ja.
Men tapetserat om o lagt nytt golv.
Så nu är de vackert o riktigt stiligt ;)

Klockan är snart 2 o jag ska typ upp om 4 timmar.
Om jag orkar...
Ska ta spruta nummer två av hepatit B-skiten.
Spruträdd som jag är så får vi se hur det blir.
Jag skulle åkt in med två personal där jag jobbar.
En av dom skulle höra av sig, men icke.
Inte hört ett ljud, så lär inte bli någon samåkning.
Plus att buss från Mönsterås kl. 07.05 inte lockar.
Inte för fem öre för lilla mig.
Ringer kliniken imorgon o bokar ny tid.
Kroppen är slut o jag behöver sömn.

Visst ja, simmade tidigare ikväll.
Gick alla tiders förtusan :)
20 längder sen dog jag.
Därefter blev de bastu.
SKÖNT, riktigt skönt.

Sen begav jag mig hem med Linnea, hem till henne.
Dags för handboll ju förtusan.
O visst kunde vi lita på Sverige.
Dom tog hem segern mot Chile.
Kanongutt!!

Äh tyst på dig nu din gamla rat.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback