Full rulle.... 2011-01-27

De flesta normala människor sover vid dehär laget.
Men vem har någonsin sagt att jag är normal?
Tur att jag är vaken då, eller något.

Jag har tvättat o tvättat. Allt är iallafall klart nu.
Hängt upp allt på torkställningen osv.
Så nu är de tomt överallt på smutstvätt.

Jag har tvättat mina täcken o bytt sängkläder.
SÅ JÄVLA SKÖNT!
Nu fattas en dusch.
Men ska snart hoppa in i en.
Sen är allt som det ska.
För jag kommer sova gott sen.
Hoppas kan man ju alltid.

Jobb väntar imorgon på Eken iallafall.
En kort tur men bättre än inget, 7.30 - 11.30.
Därefter hem o handla, sen äta MAT.
Tänk, jag skrev precis mat.
Jag ser fram mot det som fan.
Sen blir de promenad till nästa jobb.
Personlig assistent från 13.30 - 16.30.

O sen Baggeboy, jösses han är kåt eller något.
Han springer runt o dampar, som om han fått en raket i röva.
Nu ligger han i devanen o blänger på mig.
Men snart ryker bollarna iallafall.
10 februari läggs han under kniven.
Sen hoppas jag att han slutar skrika.

Godkväll o godnatt.
Tack för mig, hej.





Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga burkar har likadana ;)

2011-01-27 @ 01:42:28
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback